Podcast o komunikacji Off the Recordd

Michał Dobrzański

Michał Dobrzański

Od 10 lat wspiera stacje radiowe w budowaniu strategii sprzedażowej produktów reklamowych. Zagorzały pasjonat podcastów – zaangażowany w podnoszenie świadomości i edukacji branżowej w zakresie potencjału reklamowego podcastów. W Tandem Media autor największego na polskim rynku raportu dotyczącego podcastów: „Słuchacz podcastów w Polsce". Współautor jedynego w Polsce podcastu dotyczącego radia, kina i digital audio kierowanego do słuchaczy zawodowo związanych z rynkiem mediów i reklamy: „O Mediach w Tandemie". Podcast w 2020 roku otrzymał nagrodę od Media Marketing Polska jako inspiracja dla branży.

Share on linkedin
LinkedIn

Pozostałe artykuły

Skuteczność komunikacji w podcastach

Czy branding – generalnie reklama w podcaście działa? Czy jest skuteczna? Efektywna?
Dziś przedstawiam ci dwa case’y. Z jednej strony ciekawe dane od BBC, dotyczące sposobu, w jaki treści w podcastach oddziałowują na ludzki mózg (BBC Audio: Activated).

Czytaj »

Podcast o komunikacji Off the Recordd

Michał Dobrzański

Michał Dobrzański

Od 10 lat wspiera stacje radiowe w budowaniu strategii sprzedażowej produktów reklamowych. Zagorzały pasjonat podcastów – zaangażowany w podnoszenie świadomości i edukacji branżowej w zakresie potencjału reklamowego podcastów. W Tandem Media autor największego na polskim rynku raportu dotyczącego podcastów: „Słuchacz podcastów w Polsce". Współautor jedynego w Polsce podcastu dotyczącego radia, kina i digital audio kierowanego do słuchaczy zawodowo związanych z rynkiem mediów i reklamy: „O Mediach w Tandemie". Podcast w 2020 roku otrzymał nagrodę od Media Marketing Polska jako inspiracja dla branży.

Share on linkedin
LinkedIn

Pozostałe artykuły

Skuteczność komunikacji w podcastach

Czy branding – generalnie reklama w podcaście działa? Czy jest skuteczna? Efektywna?
Dziś przedstawiam ci dwa case’y. Z jednej strony ciekawe dane od BBC, dotyczące sposobu, w jaki treści w podcastach oddziałowują na ludzki mózg (BBC Audio: Activated).

Czytaj »

Michał Dobrzański

Od 10 lat wspiera stacje radiowe w budowaniu strategii sprzedażowej produktów reklamowych. Zagorzały pasjonat podcastów – zaangażowany w podnoszenie świadomości i edukacji branżowej w zakresie potencjału reklamowego podcastów. W Tandem Media autor największego na polskim rynku raportu dotyczącego podcastów: „Słuchacz podcastów w Polsce”. Współautor jedynego w Polsce podcastu dotyczącego radia, kina i digital audio kierowanego do słuchaczy zawodowo związanych z rynkiem mediów i reklamy: „O Mediach w Tandemie”. Podcast w 2020 roku otrzymał nagrodę od Media Marketing Polska jako inspiracja dla branży.

Podcast o komunikacji Off the Recordd

Już jest! Długo wyczekiwany i dopieszczany, autorski podcast o komunikacji naszej agencji. Jest to również podcast o PR oraz wizerunku. Znajdziesz w nim same konkrety, bez grama ściemy. Po pierwsze, ciekawe kampanie i case’y dotyczące różnych obszarów związanych z komunikacją. Opowiada o nich Karolina Piekus, założycielka naszej agencji, i autorka podcastu.

Możesz przeczytać kim jest Karolina tu: https://conceptaudio.pl/kim-jestesmy/

A tu parę słów o tym jak pracujemy: https://conceptaudio.pl/jak-pracujemy/

Po drugie, w każdym odcinku będzie rozmowa z gościem. Ekspertem, często naszym klientem, ale nie tylko. Przez 10 lat naszej działalności nawiązaliśmy wiele partnerstw, możecie więc spodziewać się wciągających dyskusji z rozpoznawalnymi w branży PR liderami.

Trzeci blok naszego podcastu, to nawiązanie do filmu. Filmy nas inspirują, uwielbiamy je, dlatego nie mogło zabraknąć nawiązania do nich w podcaście.

Movie clapper board
Movie clapper board

W audycji Off the Record znajdziesz odpowiedzi na wiele pytań, od naszych klientów, dotyczących m. in.:

  • rozpoznawalności marki
  • generowania leadów
  • content marketingu
  • angażujących treści
  • budowania relacji z różnymi grupami docelowymi

Praktyka, wskazówki, konkretne przykłady działań, które przynoszą efekty.

Zachęcamy do słuchania i subskrybowania. Co drugi wtorek nowy odcinek! Do usłyszenia!

Jeśli wolisz, możesz nas słuchać na Spotify:

Spotify player

Jesteśmy też na Apple:

I oczywiście na Google:

…i we wszystkich najpopularniejszych serwisach streamingowych. Do usłyszenia!

Podoba Ci się artykuł? Udostępnij go!

Share on facebook
Facebook
Share on linkedin
LinkedIn

Przeczytaj inne artykuły

Asian couple hasband work laptop computer with wife wear headphone listen music in smartphone.
Michał Dobrzański

Skuteczność komunikacji w podcastach

Czy branding – generalnie reklama w podcaście działa? Czy jest skuteczna? Efektywna?
Dziś przedstawiam ci dwa case’y. Z jednej strony ciekawe dane od BBC, dotyczące sposobu, w jaki treści w podcastach oddziałowują na ludzki mózg (BBC Audio: Activated).

CZYTAJ »
Concept audio
Nie jesteś przekonany, czy powinieneś mieć własny podcast?

Z przyjemnością z Tobą o tym porozmawiam.
Napisz do mnie!