Jesteśmy Concept AUDIO!

Poznaj nas

10 lat doświadczenia

Agencja content marketingowa

Concept AUDIO to sub-brand agencji Concept PR, która od 10 lat specjalizuje się w PR korporacyjnym, content marketingu, współpracy z mediami. Wierzymy w siłę AUDIO w komunikacji , expert, personal i employer brandingu, dlatego do naszych działań dodaliśmy komunikację w AUDIO dla marek. Przeprowadzimy Cię przez proces produkcji podcastu – od strategii, koncepcji kreatywnej, przez scenariusz, nagranie, postprodukcję, dystrybucję i promocję. Oferujemy działania contentowe dostosowane do każdego rodzaju biznesu, pośredniczymy w realizacji kampanii reklamowych w podcastach.

10 lat doświadczenia

Kim jesteśmy?

Concept AUDIO to sub-brand agencji Concept PR, która od 10 lat specjalizuje się w PR korporacyjnym, content marketingu, współpracy z mediami. Wierzymy w siłę AUDIO w komunikacji, expert, personal i employer brandingu, dlatego do naszych działań dodaliśmy komunikację w AUDIO dla marek. Przeprowadzimy Cię przez proces produkcji podcastu – od strategii, koncepcji kreatywnej, przez scenariusz, nagranie, postprodukcję, dystrybucję i promocję. Oferujemy działania contentowe dostosowane do każdego rodzaju biznesu, pośredniczymy w realizacji kampanii reklamowych w podcastach.

CEO, założycielka concept pr

Karolina Piekus

PR-owiec z krwi i kości.

Z branżą zawodowo związana od ponad 15 lat. Doświadczenie, wiedza oraz know-how poparte ponad 100 zrealizowanymi programami i kampaniami. Pracowała dla ok. 60 organizacji – globalnych korporacji, polskich przedsiębiorstw, fundacji i start-upów. Najlepiej czuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Kilka lat temu pokochała również Employer Branding.

Pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej w Rowland Communications oraz Publicis Consultants, a także dyrektora komunikacji strategicznej w ATChristie. Wcześniej związana m.in. z Warner Bros Poland oraz Wyeth (obecnie Pfizer).

Studiowała anglistykę na Uniwersytecie Warszawskim, ale porzuciła ją dla Public Relations. Do dziś nie żałuje tej decyzji. Absolwentka wydziału Marketingu i Zarządzania na kierunku Public Relations oraz Marketingu Politycznego i Medialnego w Wyższej Szkole Marketingu i Prawa. Zdobyła kierunkowe wykształcenie pod okiem prof. Krystyny Wojcik, prof. Macieja Mrozowskiego oraz dra hab. Andrzeja Drzycimskiego.

Organizatorka i strateg. Łączy kreatywność z doskonałym rzemiosłem. Lubi wyzwania, docenia spokój. Prywatnie zadeklarowana „kinofanka”.

Chief podcast officer

Michał Dobrzański

Strateg, pasjonat podcastów.
 
Od ponad 10 lat w branży radiowej, od 20 lat w marketingu, ukierunkowany na badania i analizy rynku, wspierający strategię sprzedaży w międzynarodowych firmach. Dogłębna znajomość krajowego rynku medialnego oraz światowych trendów w mediach. W trakcie swojej kariery związany m. in. z markami Bosch, Siemens, Radio ZET, GfK, Agora, TOK FM, Tandem Media
 
Aktywnie zaangażowany w kształtowanie i zarządzanie standardem badań radiowych (Radio Track) w Polsce jako członek Komitetu Badań Radiowych oraz w tworzenie nowego standardu badań mediowych we współpracy z KRRiT oraz MOC’ami (Media Owners Committee). Współzałożyciel projektu „I Love Radio”, promującego komunikację radiową wśród reklamodawców. Aktywny członek egta (międzynarodowego zrzeszenia branżowego brokerów radia i telewizji).
 
Autor wielu ilościowych i jakościowych projektów badawczych, ukierunkowany na budowanie przewag komparatywnych i strategii biznesowych. Doskonały w analitycznym i strategicznym myśleniu. Zorientowany na cel. Doświadczony lider nastawiony na wzrost i rozwój swojego zespołu.
 
Zagorzały pasjonat podcastów – zaangażowany w podnoszenie świadomości i edukacji branżowej w zakresie potencjału reklamowego podcastów. W Tandem Media autor największego na polskim rynku raportu dotyczącego podcastów: „Słuchacz podcastów w Polsce”.
Współautor jedynego w Polsce podcastu dotyczącego radia, kina i digital audio kierowanego do słuchaczy zawodowo związanych z rynkiem mediów i reklamy: „O Mediach w Tandemie”. Podcast w 2020 roku otrzymał nagrodę od Media Marketing Polska jako inspiracja dla branży.

Laureat nagrody Media Marketing Polska za najlepszy podcast branżowy 2020

Laureat nagrody Media Marketing Polska za najlepszy podcast branżowy 2020

Concept audio
Nie jesteś przekonany, czy powinieneś mieć własny podcast?

Z przyjemnością z Tobą o tym porozmawiam.
Napisz do mnie!