Jesteśmy Concept AUDIO!
Poznaj nas
10 lat doświadczenia
Agencja content marketingowa
Concept AUDIO to sub-brand agencji Concept PR, która od 10 lat specjalizuje się w PR korporacyjnym, content marketingu, współpracy z mediami. Wierzymy w siłę AUDIO w komunikacji , expert, personal i employer brandingu, dlatego do naszych działań dodaliśmy komunikację w AUDIO dla marek. Przeprowadzimy Cię przez proces produkcji podcastu – od strategii, koncepcji kreatywnej, przez scenariusz, nagranie, postprodukcję, dystrybucję i promocję. Oferujemy działania contentowe dostosowane do każdego rodzaju biznesu, pośredniczymy w realizacji kampanii reklamowych w podcastach.
10 lat doświadczenia
Kim jesteśmy?
Concept AUDIO to sub-brand agencji Concept PR, która od 10 lat specjalizuje się w PR korporacyjnym, content marketingu, współpracy z mediami. Wierzymy w siłę AUDIO w komunikacji, expert, personal i employer brandingu, dlatego do naszych działań dodaliśmy komunikację w AUDIO dla marek. Przeprowadzimy Cię przez proces produkcji podcastu – od strategii, koncepcji kreatywnej, przez scenariusz, nagranie, postprodukcję, dystrybucję i promocję. Oferujemy działania contentowe dostosowane do każdego rodzaju biznesu, pośredniczymy w realizacji kampanii reklamowych w podcastach.
CEO, założycielka concept pr
Karolina Piekus
PR-owiec z krwi i kości.
Z branżą zawodowo związana od ponad 15 lat. Doświadczenie, wiedza oraz know-how poparte ponad 100 zrealizowanymi programami i kampaniami. Pracowała dla ok. 60 organizacji – globalnych korporacji, polskich przedsiębiorstw, fundacji i start-upów. Najlepiej czuje się w komunikacji korporacyjnej i kryzysowej. Kilka lat temu pokochała również Employer Branding.
Pełniła funkcję dyrektora ds. komunikacji korporacyjnej w Rowland Communications oraz Publicis Consultants, a także dyrektora komunikacji strategicznej w ATChristie. Wcześniej związana m.in. z Warner Bros Poland oraz Wyeth (obecnie Pfizer).
Studiowała anglistykę na Uniwersytecie Warszawskim, ale porzuciła ją dla Public Relations. Do dziś nie żałuje tej decyzji. Absolwentka wydziału Marketingu i Zarządzania na kierunku Public Relations oraz Marketingu Politycznego i Medialnego w Wyższej Szkole Marketingu i Prawa. Zdobyła kierunkowe wykształcenie pod okiem prof. Krystyny Wojcik, prof. Macieja Mrozowskiego oraz dra hab. Andrzeja Drzycimskiego.
Organizatorka i strateg. Łączy kreatywność z doskonałym rzemiosłem. Lubi wyzwania, docenia spokój. Prywatnie zadeklarowana „kinofanka”.
Chief podcast officer
Michał Dobrzański
Laureat nagrody Media Marketing Polska za najlepszy podcast branżowy 2020
Concept audio
Nie jesteś przekonany, czy powinieneś mieć własny podcast?
Z przyjemnością z Tobą o tym porozmawiam.
Napisz do mnie!